Pages

Monday 29 July 2013

HAARP : Taufan Sandy?

                            

Ingat lagi taufan Sandy yang melanda Amerika Oktober 2012? Sekali lagi entiti HAARP dikaitkan secara langsung dengan 'bencana alam' ini. Lihat magnitud frekuensi yang berwarna putih di atas. Ia berkedudukan di kota New York. Yang lebih menarik ialah warna putih melambangkan kekuatan magnitud frekuensi yang melampaui skala warna (biru=bawah 1, pink=10).  

Lebih menarik lagi teori - teori konspirasi mengaitkan taufan Sandy dengan Presiden Barack Obama. Seminggu selepas berlakunya taufan ini, Obama telah dipilih semula sebagai Presiden Amerika Syarikat. Maka Obama dikatakan telah 'menjanakan' HAARP untuk menghasilkan taufan Sandy. Oleh itu beliau telah menarik media massa dengan propaganda kesedihan kepada mangsa-mangsa bencana. Elemen-elemen simpati bersama-sama imej Obama telah ditanamkan secara sedar dan di bawah sedar kepada seluruh rakyat. Paparan ini mempengaruhi sedikit sebanyak pengundi dalam pilihan raya Presiden.

Pergerakan Taufan Sandy
Adakah pentadbiran Barack Obama sanggup menggadaikan nyawa dan harta benda rakyat Amerika sendiri demi meneruskan kuasa? Jika Mitt Romney terpilih menjadi Presiden baru, apakah matlamat 'taufan Sandy' gagal? Apakah terdapat agenda yang lebih besar daripada semua ini? Ataupun kita memang terlupa sesuatu yang lebih asas iaitu KUASA TUHAN?                               

No comments:

Post a Comment